Horizont

horizont-logo.png

Online felmérési és értékelési rendszer

ponte_horizont_.jpg

A Ponte Horizont egy olyan keretrendszer, amelynek célja a 360, 270 és 180 fokos kompetenciafelmérések lebonyolítása, bármely cég számára, rugalmasan. A tesztek anonimek, így a munkatársak teljesen őszintén mondhatnak véleményt az illetőről, tevékenységéről és kompetenciáról. A felmérés során az értékelők a számszaki értékelésen túl szöveges kiegészítést, példákat megjegyzéseket is adnak.

A kérdőív kitöltő rendszer alkalmas a munkahelyi elkötelezettség és elégedettségi felmérések lebonyolítására, külső és belső ügyfélelégedettségi felmérésekre, költséghatékonysági vizsgálatokra ill. szervezeti kultúra felmérésére.

A szokásos szakmai standardokon túl lehetőség nyílik a megrendelővel egyeztetett, több szintű riportok és statisztikák lehívására ill. összekapcsolhatjuk a már kialakított vagy kialakítandó kompetencia alapú teljesítményértékelésekkel is.

Rendszerünk teljes mértékben igazodik a cég szokásaihoz, szervezeti kultúrájához, a felmérendő kompetenciákat (szervezeti, munkatársi, vezetői stb.) a céggel közösen határozzuk meg

A Horizont az alábbi funkcionalitást foglalja magában:

  • Ergonomikus szerkesztő felület a kérdőív formájának meghatározására
  • Admin felület a szervezeti hierarchiát leképező jogosultsági beállításokkal
  • Céges és egyéni több szintű riportok lekérdezése (szervezet részére kommunikálható, vezetői cselekvési tervek alapjául szolgáló)
  • Teljes anonimitás biztosítása (opcionálisan)
  • Igény esetén kombinált módszertani eljárások alkalmazása (interjú, fókuszcsoport, kérdőív...)
  • Szükség esetén differenciált kérdéssor, eltérő területek, illetve szervezeti szintek vizsgálatára
  • Meglévő HR rendszerekhez integrálható
  • Többszintű felmérést tesz lehetővé
  • Területenként, illetve munkakörönként súlyozhatjuk őket

 

A fejlesztési folyamat az alábbi lépésekből áll:

1. HR tanácsadó elkészíti / értelmezteti / meghatározza szükséges kompentenciákat
2. A kompetenciákhoz elkészül azokat értelmező definíció
3. A felmérés előtt közösen meghatározzuk az egyes szervezeti szintek specifikumait, a jogosultsági szinteket, riportok megjelenését, igényelt stasztikai mutatókat stb.
4. Szükség / igény  esetén fókuszcsoportban előteszteljük a kérdőívet.
5. A teszt kitöltése.
6. Felkészítés a visszajelző beszélgetésre:
        a. felkészítés önértékelére a kapott eredmények alapján
        b. vezetők felkészítése a visszajelző beszélgetés levezetésére